Eth dayiz bizde. 10 binle girdik çok değil ama Alttan kademe kademe almıştık. Şimdi yine baya düştü. 2 milyon dolara kadar beklemedeyiz düşerse 3-5 ne geçerse elimize Alttan toplayacağız. Coin alırken Tether(Usdt) almak da önemli. Biz biraz Binance den usdt yüksek aldık dolardan zarar ediyor gibiyiz. Alttan usdt alsaydık etkilemezdi belki de çok fazla