Benim bebeğim başlarda emzik alıyordu, daha ufaktı emzirmemizi etkiledi. Beni reddetmeye başladı, sonra ben emziği ortadan kaldırdım tabi bu benim bir süre plastik göğüs ucu ile emzirmeme sebep olmuştu. Bazı bebekler emzik biberon gibi etkenler yüzünden anneyi emmek istemeyebiliyor. Ama siz deneyin emzik iyi birşeydir özellikle geceleri.