Düzeliyor yaşına doğru, dert etmeyin. Dönmeyi öğrenene kadar siz yan yatırmayın bence, Allah korusun yüz üstü kapanır. Destekleseniz rahat mı emin olamazsınız. Benim bebegim tek tarafa dönebiliyordu uzun süre. Kafasının o yönü düzleşti, sonra kendi kendine düzeldi. Bu konuda cok başlıkta okudum, düzeliyor, hiç canını sıkma. Bence şuanlik bir şey de yapmana gerek yok.