Mirayslck Merhabalar. Malum her şey aşırı pahalandı . Bezi değiştirmek zorunda kaldım . Şimdi de mamayı değiştirsem mi diye düşünüyorum. Bebelac biraz daha uygun ama içeriği Hakkında falan pek bilgim yok ?
TheBaby Mirayslck Tüm mamaların içerikleri benzer zaten. Bende bebelac gold kullanıyorum aptamil Ar den geçtik bizde