Tubba Günaydın kızlar. 3 ay önce normal doğum yaptım. Doğum kilomu veremedim daha. Kilo verenler, eski kilosuna dönenler ne zaman döndü? Ne gibi yöntemler kullandınız emzirme döneminde?
Zlm Tubba bol bol yürüyüş yap ben iki ayda dışardan bakınca doğum yapmamış gibi görünüyodum bir kaç ayada eski kıyafetlerime giriyodum gömlekler hariç 😄
Prenses_annesi22 Tubba hiç bişey yapmadım 6 ay sonra eskı halıme döndüm 3 öğün fzla yemıyordum sagım yaptgm ıcın kuruyemıs corba komposto falan ıcyodum oyle oyle erıdım kı zaten bunyem böyle benım normal dede cok yesemde asla almıuorum 🙈
Birranneee34 Tubba şuan tam kilo verecek zamandasin. Zaten 6. Aya kadar gittiyse kilo gidiyor. Emzir bol.bol su iç. Geç yemek yeme . Bu kadar 💗
Goktug0905 Ben doğumdan yaklaşık dört gğn sonra tartıda verdiğimi gördüm.Herkesin metabolizması farklı çalışır ben çok kilo almamıştım bu yğzden de çabucak gitti.Bol hareket ettim eksrta birşey yapmadım.Zaten bebekten ötürü oturmaya vakit pek olmuyor
Tubba Birranneee34 bebeğim geç uyuduğu için gece de acikiyorum meyve falan yiyorum ama yememeye çalışacağım artık