Liyuzamomm canım mutlalaka sağ göğüslerini. Hatta durumuna göre sağ. 2 saatte bir olmasa bile her gün sağmaya çalış. Ne kadar sağarsan sütün o kadar gelir. (Tabii asıl bebişin emsin, kalan sütü ve boş zamanlarında dolduğunu hissettikçe sağ buzluğuna at, -16 derecede 3 ay kalabiliyor, ya da dinlenmek uyumak istediğin zamanlarda sağdığını 3 saat içinde verebilirler. Ben ilk zamanlar kaşık biberon kullanmıştım, meme reddi olmasın diye. Ilık duşta masaj da yapabilirsin. Bir de sık sık emzir. Bebek çektikçe aşırı ileri seviye değilse mastitin mutlaka açılıyor. Geçmiş olsun.