Hilalse birden kesmek doğru değil, aşamalı olanı en doğrusu, bebekle aranızda olan güven ve bağı zedelersiniz bir kerede keserek, o yüzden aşamalı kesmek onun için daha az sarsıcı olur, size olan bağı ve güveni memeden sağlıyor çocuk, bunu ona bir kerede yaparsanız zararlı siz çıkarsınız, ben aşamalı şekilde 1 haftada kestim geceyi şimdi gece 2 kere kalkıyor onda da kendi geri yatıp uyuyor meme istemiyor, zarar vermeyin sağlıklı olanı deneyin