Bebeğimin gece ateşi çıktı 38,9-39,2 derecelerde.Soydum sadece zıbınla durdu ama için el vermedi ince pijama giydirdim üstünü örtmeden uyuyo.Gece 1 kere calpol vermiştim düşmüştü şimdi yine 39 olmuş.Soysam sadece zıbınla dursa bu sefer üşütür mü acaba?Uyuyamıyorum valla 12’den beri.