Hanımlar moralim çok bozuk. Biraz önce 1bucuk aylik bebeğime kalça ultrasyona çekildi sonra bebeğimi emzirmeye gitmiştim. Çocuk doktorumuz eşime bir kalçanın diğerine birazcık daha az geliştiğini söylemiş. Biri 58 biri 62 imiş. Iki bezle beslemem gerektiğini söylemiş. Moralim çok bozuldu. Bebeğinin başına böyle bir şey gelen var mı? Nasıl bir yol izlediniz ve düzeldi mi ?