Kızlar,benim kızımda önceden böyle huy yoktu sabah 6-7 arası kalkardı beslenmeye.Son haftalardır yeni huy edindi tam tamına gece 12-1 arası kalkıyor mama içince hemen uyuyor yoksa sabaha kadar uyanık kalır öyle.Bi de sabaha yakın yine kalkıyor bu sefer hatta 5-7 arası.Nasıl yapa bilirim yaaa 2 gecesinde vermedim tam 6saat uyumadı sabaha yakın verdim uyudu.yani direnip vermeme yöntemini de uyguladım.Akşamları da saat 7 de norma katı gidalar veriyorum genelde yemeğini yediriyorum.Bazen de uyumadan önce mama veriyorum saat 9-10 arası.Genelde çok az içiyor ya da içmiyor.Günlük rutinimizde değişen bür şey yok aslındq niye böyle yapıyor bilemedim.6 ayından 13 ayına kadar iyi geceler kaşık maması yedirirdim hep.Yine mi öyle yapsam acaba.Ama artık kocaman kız oluyor yaa 😂😂ne yapa bilirim böyle durum yaşayan oldu mu?