Mira35- Merhaba eşim dün pozitif çıktı 😞 bende test yaptırdım 13-14 saat olmasına rağmen sonuçlanmadı ama 2 yaşındaki kızımın şuan ateşi var muhtemelen pozitif ne yapmam gerekiyor ne versem yiyen bi çocukta değil napcağımı şaşırdım
BirAlparslanAnnesi Mira35- çok geçmiş olsun.. bol bol portakal mandalina yedirin , bol sarımsaklı et haşlama tavuk suyuna tavuk paça tarzı şeyler yedirmeye bakın mutlaka karamürver gibi takviye edivi gıda doktorunuza danışarak kullanın
BirAlparslanAnnesi Mira35- bi şekilde yedirmeye calışın onun sağlığı için ..sizde panik olmayın Allahın izniyle cabucak atlatırlar inşallah
BirAlparslanAnnesi Mira35- en azından imkanınız varsa hergün tavuk suyuna tavuklu çorba yapın bol sarımsaklı birazda sirke koyun..eşiniz içinde günde 2 fincan kekik çayı demleyin o süre zarfında kendinizide korumaya çalışın aynı wc yi falan kullanmayın sürekli hipolayın
Mira35- BirAlparslanAnnesi eşim evimizde biz annemlerdeyiz bende hamileyim birde erken doğum riskim var herşey üst üste geldi vitamin olarak ekmeğine vs damlatabilceğim birşey varmı
BirAlparslanAnnesi Mira35- evet d vitamini çok önemli 600ıu d vitamini kullanın kızınıza siz zaten gebesiniz kullanıyorsunuzdur sizde bol bıl sarımsaklı paça için