Hayırlı olsun 🥰 Doktorunuz ağrı kesiciler vermiştir büyük ihtimalle onları ihmal etmeyin 1 haftaya toparlarsınız Allah ın izniyle, üşütmemeye dikkat edin. Ben de doğumdan sonra aşırı terleme olmuştu ilk aylar, gece yatağımın yanına yelek koymuştum bebeği beslemeye kalktığımda giymek için ya da hemen üzerimi değiştirirdim. Vücut güçsüz olduğu için üşütmeye hemen müsait çorapsız durmayın. Ağrı oluyor diye hareketi bırakmayın ne kadar yürürseniz o kadar çabuk iyileşirsiniz. Ben eve geldiğim günden beri ayaktaydım 5.gün yalnız kalmaya başladım iş güç olunca haliyle ağrı sızıyı da unuttum toparladım sonra çok şükür