Kızlar selam. Bebeğim 3 buçuk aylık. Hani diyorlar ya bebekleri 7-8de gece uykusuna yatırın diye. O saatte yatırıyorum ama mutlaka uyanıyor.bazen emip geri yatsa da bazen uyanık kalıyor. Nasıl kesintisiz gece uykusu uyicak yardımcı olur musunuz? Çğnkğ artık uyanınca onunla inatlaşmıyorum geri uyusun diye. İstediği saatte yatırıyorum, bu sefer de çok mu geç oluyor diye endişeleniyorum. Yardımcı olursanız sevinirim