merhaba güzel anneler severek yiyor dediğimiz yemek mama tariflerini paylaşalım mı paylaşırken bebeğimizin ayınıda yazalım birbirimizden destek alalım belki yer. ilki benden gelsin 21 aylık
kusura bakmayın madde madde yazamadım
mantar sote
soğan kırmızı ve carliston biberleri zeytin yağında öldürdüm sonra mantarları attım bir çay kaşığı kadarda tereyağ ekledim.
en son az tuz nane kırmızı pul biber zencefil zerdaçal ekledim .üzerine de sarımsaklı yoğurt döküp verdim tabağı resmen sünnetledi..