Cansu1035 Merhaba 14 aylik kizimda bugun farkertim gobegi bu sekilde olmus bepantol surup bezini alta cektim yasayan var mi bir iki gun takip edip doktora götüreceğim https://imgyukle.com/i/oThnnR
bitanem123 Cansu1035 elletmıyordu ertesi gün çağırıp yakmıştı bizim doktor cocuk doktoruna gitmiştik bize kayıt açtı cerraiye yonlendırdı randevu bulmuştuk o zman ertesi güne
Cansu1035 bitanem123 gosterdim bir krem verdi 2 gun kullan dedi suan indi sisligi gecmezse gidecegm tekrar tesekkurler