Eyluul33 Papiaa1 evet. Hissizlik var dokunduğum yeri hissetmiyorum dikişin biraz üstü. Siz de de var mı his kaybı, uyuşukluk?
Melikeeeecansuu Papiaa1 normal şişlik olması 7 kat kesıp 7 katı tek tek dıkıyorlar. 2aya kadar gecıyor o şişlik
Ysfefennannesi Eyluul33 cnm çok erken daha ben iki seneden fazladır halen orasını uyuşuk hissediyorum
Deletedmom6262 Eyluul33 Hep öyle kalır bence 3 aylık oldu hala hissetmiyorum birisi 1 sene olmuş oda aynı
Klp Papiaa1 masaj yapin zamnla gececektir doktorum bana sislik olmasn dikis izi kalmasin diye kremde onermisti sislik yok ama henuz iz kaybolmus degil
Yaggmurr Papiaa1 evet vardı şişlik ve hissizlik. ne zaman geçti hatırlamıyorum am 80 gün falan oldu şuan şişlik yok hissizlikse biraz var
Deletedmom6262 Papiaa1 Canım o şişlik bendede vardı ne zaman kendimi yorarsam mesela temizlik yada ayakta çok kalırsam uyutmazsam siserdi ve acirdi