Oğlum 10 aylık olacak montessori yatak kullanıyoruz çıtalar ayağa kalktığında boynuna kadar geliyor şu sıralar ayağa kalktıp kafasını ve kollarını çıtalardan sarkıtmaya başladı. Engel olmasam gövdesiyle ağırlık yapıp kafa üstü düşecek yatağından. Bugün de yürüteçten çıktı kendi kendine 😅 korkmaya başladım nasıl bi çare bulabilirim yatağının kapısını hiç açmam kapalı durur ama hep sarkıtıyor kendini valla ödüm kopuyor düşecek diye yatağın dışına kenarlara bir sürü yastık koydum yine de içim rahat değil böyle bi durumla karşılaşan oldu mu ne yapmam gerekiyor fikir verebilecek olan var mı