Oğlum 4 ay 11 günlük nerdeyse 1 aydır emmede sorunumuz var emmiyo. Uzatınca kafasını çeviriyo ağlıyo. Biberondan midesini bulandırıyo. Emzik emiyo çok severek saldırıyo emziğine resmen. Bende uykuda anca emzirebiliyorum. Öğlen ve akşam işkence emmediği için sütümde azalıcak kendide çok zayıfladı suradı küçüldü resmen. Nasıl bi yol izleyebilirim memeye nasıl geri döner lütfen yardımcı olun