Kadersizxww 2 koldan 1 bacaktan yapılıyor. Bu zamana kadar kızıma hiç bir aşı ateş yapmamıştı ama bu yaptı üstelik aşıya gitmeden önce ve 4 saat sonra calpol verdiğim halde ateşi 39,5 oldu hastanede aldık soluğu. Ama bizimkinin diş dönemine de denk geldi her bebekte ateş yapacak diye bir şey yok.