Canss3535 resim yukelemeyi beceremiyorum kızımı sallıyorum ne giydirdigimi atardım alt üst pijama takımı var normal kalınlıkta polar falan değil içi altında zıbın var sadece ayakta çorap yok yatarken de hazır ince yorganla yatıyor bazen onu bile açıyor gece ekliyorum ensesini ayaklarını sıcacık benim kızımda kalın giydirdigimde enseden kafadan çok terliyor sen usuyorsun diye oda üşümez yazık hasta olur çocuk terden zibinlari askılı birde benim kızın bende kalın giydiriyordum baktim sürekli hasta burnu hiril hiril sıcakta iyi değil o zaman dedim evin bile bir kaç peteğini kapattım şimdi daha rahat çok konuştum gece gece çok giydirme güle güle büyüt bebeni 🤭