Yeniaanne Busranurduman123446 ikinci testte hala pozitif çıktıysanız o testin doğru çıkmama ihtimali çok yüksek oluyor
Kustuyu95 Busranurduman123446 emzirmenizin bi sakincasi yok bebeginize sizden daha fazla antikor ggecer diye biliyorum hem maskesiz emzirmeyein cok gecmis olsun umarim bian once atlatirisiniz
Busranurduman123446 Kustuyu95 sağolun hiç maskesiz durmuyorum yanında yemek bile yemiyorum çok dikkat ediyorum