ilkerinannesi kızım 2 yaşını geçti. Şu an uyumak istemediğinde benim uykum varsa bunu ona söylüyorum. Odaya geçeceğimi, gelmek isteyip istemediğini soruyorum. Önce gelmem diye isyan çıkarıyor ama benim kararlılığımı görünce benden önce yatağa giriyor. Sonra yatıyoruz birlikte, bir süre daha uyumamaya devam ediyor, solucan gibi fık fık dönüyor yatakta ama benim hiç tepki vermediğimi görünce uyuyakalıyor.
Önceden olsa ben de öpüp koklardım da, şimdi bunu yapınca suyu çıkmaya başladı. Bazen gece 2-3 hala gıdıkla beni diye koşuyor evde. O yüzden bu konuda ciddileşmem gerekti.😁