Tugbadeniz1 aynı durum bizde de 1 haftadır Var ve balgam çıkartamiyo her öksürmesinde ağlamalar basliyo balgam sökücü vermediler çıkartamaz diye bizde 9 aylığız hava makinesi aldik hava veriyorum çok tıkandığı zaman burnunu temizliyorum antibiyotik verdi ona alerjik reaksiyon gösterdi pisik oldu kesmek zorunda kaldım bogazini yumuşatsin diye hakiki zeytin yağı verdim az bisey bide şimdi uyguladım hakiki zeytinyagi ve sarımsak karışımı hazrlayip ayak tabanlarına surup çorap giydirdim iyi geldiğini söylediler öksürüğe bakalım nasıl gelicek kızıma geçmediği için yarın hastane randevumuz var goturcem belki sizde fikir olur birde ateşimiz vardı 38.5 kadar çıktı serum taktirdik atesi düştü şükür ama öksürük gecmiyo şaşırmış durumdayım artık 🥺rabbim yardımcımız olsun şifa versin yavrularimiza 🤲🏻