T-Alp Pamukla silmeyi oneririrm eğer ıslak mendil kullaniorsaniz bezini degistrdiyseniz yapabilir benim bebeğim çok kotu pişik olduğunda dış dönemlerin de ishal olduğundan oluyor silverdin yanık kremi eczaneden on bes TL gbi uygun binfiyata satılıyor yada sağlık ocağında yazdirabilirsiniz üç dört güne hemen düzeliyor doktora da sormustum arkadaşım bebeğine goturecekti pişik skntisindan dolayı on gündür pişik dedi silverdin önerdim geçti inşallah geçer Acil şifalar 🌸