Canss3535 bağırsak tembelliğinden bahsediyoruz biz, siz çocuk tembel anladınız heralde.sürekli siz tetiklerseniz, bağırsak bi müddet sora tembelleşmeye başlar.bebeğiniz de kaka yapmak için hiç çaba sarfrtmez, ne de olsa iki ıkınıyormuş gibi yapınca, kakasını yaptıran annesi var.neden uğraşsın ki yapmakla.siz evde yemek yapan biri olunca, sizde gidip yemek yapıyor musunuz? Buna benzer bi durum işte.