Bademmmmmm tam hatırlamıyorum ama kızım 8 aylıkken ben çalışıyordum ve günde 3 öğün ek gıda alıyordu. Aralarda da anne sütü veyorduk. Sabah gitmeden emziriyordum. Sonra kahvaltı, sonra bida sanırım biberonla süt, sonra öğle yemeği, arada meyve mi veriyorduk, bir de akşam gelince ve gece uyumadan emziriyordum.