Yagmur1c Kızlar 6 ay önce spiral taktırdım akşam 10 dan beri kasıklarımda ve belimde çok fazla ağrı var adet sancısı gibi biraz uyuyayım geçer dedim ama geçmedi ilaçta içtim böyle bir durumla karşılaşan oldu mu
Pinar3529 Yagmur1c adet gününüz mü ki benimde adet günleri yaklaştığında ağrı uapıyor ağrı kesici içiyorum. Eğer çok şiddetli ise yinede bi bakılın
Yonca20 Pinar3529 canım sen sprallisin galiba . Ben de öyleym adetm gecikti korkuyorum bişey olur mu diye
Pinar3529 Yonca20 insan gelmiyo diye sitres yapınca da gelmiyo bazen sitresi gidermenin en iyisi bi idrar testi yapmak için rahat olur bi kere benim çok geçmişti test yaptım sonra sağlık ocağına gitmiştim baya testler yapmıştı vitamin eksikleri vardı ilaçları içtim iyi geldi.