eymenikoveannesi Kızlar dört aylık oglum var meme-mama beraber gidiyoruz son iki aydır. Bu üç gündur sutumde ciddi bir azalma farkettim. Ne yapmam lazım,size önerilen süt arttırma yöntemleri neydi lütfen yazar mısınız?
tekanne eymenikoveannesi Bende az önce bunu anlattım emzirme danışmanlığı aldım ilk önce senin iyi beslenmen gerektiğini 3 ana 3 ara öğün mutlaka yapmanı söylüyor 2 saatte bir memeyi çalıştırmam gerektiğini yani emzirme emmiyorsa sağım yapmanı söylüyor ve süt arttırıcı maya tablet ve anne çayı
Kumsalidil eymenikoveannesi once göğsüne sıcak kompres veya dus sonra 3 saatte bir sagmalisin ve her fırsatta bebeği emzirmelisin gogusunu sagarken masaj yapmayı unutma Sut artırıcı olarak kuru dut kaynatıp içebilirsin Bebeğe asla biberon verme mamayi da çay kaşığı veya kaşık biberonla vermelisin
Bade28 eymenikoveannesi sağacaksın emzireceksn ten temasını artıracaksn bol su sıvı tüketimi en önemlisi ten teması
Kumsalidil eymenikoveannesi benimki önermedi sadece dereotu ceviz badem avokado hergun 1 yumurta 1 tabak sebze 1 tabak protein 1 tabak meyve onerdi
Bsradskran eymenikoveannesi benim ablam emzirme danışmanı ten teması öneriyor elbette emzirmek sütü arttırır bol yeşillik öneririm bende