İbb nin verdiği halk süt desteğine katılmak istedim, evime geldiler bilgilerimizi aldılar, 1 ay sonra falan aradılar dedilerki "falanca isademe gidin, isadem bir belediye kuruluşu burda istanbul’da '' aileden biri kimliğiyle gitsin kayıt yapsin dendi, eşim gitti kadın demiş ki biz burda bunu yapmıyoruz, neyse sonuç olarak olmadı, nereyi aramaliyim beyaz masa mi bakıyor bu işlere bilen varmı?
Askıda fatura içinde başvurduk, ama benim süt başvurum var diye kabul dahi edilmiyor, en azından birinin desteğini alabilsek istiyoruz, ihtiyaç var herkes gibi🤢