Doğum yapali 10 gün oldu, normal doğum yaptım, bir hafta sonrasında ilk kontrol için çağırdı doktorum, alttan muayene yaptı, dikisleei kontrol etti ve ultrasonla rahmime baktı, bir sorun olmadığı için bir ay sonrasina tekrar gel dedi. Normal doğumda illaki alttan muayene oluyor