Postu görünce bi an ben mi yazdım diye düşündüm aynı şeyleri birebir yaşıyorum.Bebeğim 4 ay 20 günlük doğduğunda 35 gün meme almadı sağdım verdim mama destekledim. Sonra bi şekilde memeye başlamıştı, şimdi 2 haftsdır yine meme reddi başladı gündüz asla emmiyor sütümdr çok az🤦🏻♀️Sağayım istiyorum kesinlikle fırsat vermiyor tek bakıyorum ay valla çok yoruldum bende , hep içimden bu günler geçecek diye diye akşam ediyorum