Birkucukeylulmeselesi Eşim ısrarla vivense kötü diyip duruyo beğendiğim koltuk 3400 civerı orda 2 adet 3 lü alsak 6800 filan olur adam tutturmuş en kötü marka dandik cart curt
Bade28 Birkucukeylulmeselesi vivense marka değil ki o satıcı ürünler farklı markaların gala aldm memnun değilim söyliyim🥺🥲
Tugce3493 Birkucukeylulmeselesi ben camasır makınası dolabı almıstım cok memnunum. Her konuda yardımcı oluyolar
LittleBuny Birkucukeylulmeselesi Leş.. seneler önce bir halı İçin burnumdan getirdiler, asla bir çöp bile almam
civcivannesiii Birkucukeylulmeselesi ucuz etin yahnisi yavan olur demişler 🤭 Oradan hiç birşey almadım ama genel olarak alanlar şikayetçi
Trkanmete Birkucukeylulmeselesi kızkardeşim yemek odası almıştı vivense den daha 1 yıl olmadan sandalyeler çöktü ayakları sallanıyor.
josefsmom Birkucukeylulmeselesi valla annemler TV ünitesi aldılar rezalet kırık dökük daha monte ederken çatladı kırıldı geri iade ettiler biraz ucuz gibi duruyor ama kalitesiz gerçekten
kitapkurdubebeninanasi Birkucukeylulmeselesi evlenirken bütün mobilyalarimi(salon takimi, yemrk masasi takimi, yatak odasi mobilyalari, oturma odasi icinL koltuk) vivense den aldim. Hepsinden çok memnunum. Hepsini çok severek aldim 3 sene olacak
Tecrubelianne Birkucukeylulmeselesi benimde arkadasim dolap almisti dolap durdugu yerde sallaniyordu resmen aşiri ince kalitesiz dandikti yani hemen iade ettiler
tineanigra Birkucukeylulmeselesi annemde ve kardeşimde koltuk takımı bende de mutfak masası var memnunuz bi sıkıntı yaşamadık
denizz06 Birkucukeylulmeselesi 2 sehpa bir ayakkabılık aldım. Sehbanın biri su damlamasıyl kabardı. Diğeri sildikçe çizilmiş. Ayakkabılık desen getirirken köşeleri darbe almış. Aynasını sildikçe çizilmiş. Aynanın çizildiğini ilk kez gördüm. Diyeceklerim bu kadar