Karanimoo Hangi oto koltugu kullanıyorsunuz hanimlar donmesi yatmasi falan cok onemlimi yoksa olmasada olur mu
Ebru-isil Karanimoo yatması önemli bence çünkü yolda uyuyakalıyorlar biz besafe izi comfort x3 isofixli kullanıyoruz çok memnunuz