dominantteyze Kızlar bugn 1 yaş aşısı oldu birazda grip uyuyo ııı ııı diye sesler çıkarıyo inleme gibi az . Nedendir aşıdanmı acaba
Angel_45 dominantteyze cnm geçen gün ilk defa öyle oldu bı baktım aniden ateş yükselmiş 6. Hastalık olduk bakmışsınız dur zaten ama asi huzursuzluğudur yüksek ihtimal arada ateşine bakın gece
Defneninannesie dominantteyze hastayken keske buraz erteleseydınız asısını ahır gelır hepsi. 2 kere hasta olmustu ası zamnı ebe ve doktor erteleyelım hırpalanır demıstı. Agrısı vardır calpol verın
Ssssraa Her şeyden olabilir. Oğlum hasta olduğundan öyle yapar ve genelde boğaz enfeksiyonu çıkar altından😢