Merhaba kızlar 👋hemen konuya gireyim bugün oğlum 4 aylık oldu aşısını olmaya gittik. Ebe kan ilacı verdi herhangi Bi tahlil yapılmadı tahlil yapılmadan mı verildi sizede? Ebe her bebeğe veriyoruz dedi. Ama çevremden duyduğum kadarıyla dişleri simsiyah çıkarıomuş acaba sizin bebeğinizde oldumu kullanıyomusunuz? Ben çok tereddütte kaldım yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim 🙏