Missskokulum bende de çok var ama bunu 2. Şahıslara yansıtmamaya çalışıyorum yoksa ne kadar itici ve aykırı olduğunun farkındayım kendi kendime bu düşüncelerin çok saçma olduğunu telkin ediyorum beynimde kafamı dağıtmaya çalışıyorum takıntılarım aklıma gelenler ocağı kontrol ettiğim halde 2 3 kez bakarım kapalı ama döner üstünde bir şey varsa alırım emin olurum dışarı gideceksem doğalgazı vanadan kapatırım, diyelim ütü yaptım ve evden çıkıcam prize bin kez bakılır ütüyü koyduğum dolabı açar bakarım en sonunda gideceğim yer uzaksa fotoğrafını çekerim😀 işte çalışırken birileriyle tokalaştığım zaman hemen ellerimi yıkardım, metrobüse bindiysem kısa mesafelerde oturmazdım üstüm kirlenmesin diye metalleri de ıslak mendille tutarım, en sapkın düşünce ise kan verdim diyelim ya yeni enjektör açmadıysa??? Ya hastalık kaparsam😀😀 bunlar geçer aklımdan sonra kendi kendimi tedavi ediyorum bu düşüncelerin saçma olduğunu kendime gelmem gerektiğini zaten 1 sn sonramıızın garantisi olmadığını falan söylerim kendime ve rahatlarım