Selam anneler
bebeğim 6 ay 20 günlük meme reddi yaşıyorum. Hiçbir şekilde sütümü içmek istemiyor. 6 saat aç bıraktığın bile oldu ama çekmek istemiyor. Son bir aydır bu durumu yaşıyorum. Gece uyuduktan sonra veriyordum. Artık gece emzirirken de uyanıp ağlıyor. sütüm iyiden iyiye azaldı. Süt sağma makinası mı alsam diyorum. Aranızda tavsiyesi olan var mı ? Hangisi cihazı kullanıyorsunuz memnun musunuz?