OyaGny akşam 6 da yatıyorsa gece geç yatması normal. En geç 5 te uyanmış olmalı son uykusundan ki akşam erken uyusun. Tek uykuya da düşürebilirsşnşz belki, 2-3 saatlik tek bir uyku. Ama yapamıyorsanızda dediğim gibi en geç 5 te son uykusundan uyansın. Gece beslemelerini de kesebilirsiniz. Kalkınca emzirmeyin, su verin, gerçi su da ilerde alışkanlık yapıyor ama emme kadar kalkmıyırlar su için.
bir de zor olacaktır biliyorum ama emerken uyumasına izin bermeyin. Ne gündüz ne akşam. Eğer memedeyken uyuklarsa memeyi çıkarın ağzından. Gece de önce emzirin sonra da kucağınızda ya da yatağında memesiz uyutun. İlk başlarda zorlanırsınız, çok ağlayabilir, direnebilir ama hem bebek hem sizin için ilerde daha iyi olur.