uykusuzhergece_ ben ilk kızımda çok yaşadım, o zmana anlayamadım ama sonradan ve şimdiki kızımda görüyorum. Genelde emdikten sonra eğer kusma gibi ağzına geliyorsa hıçkırık oluyor. Büyük kızım çok hıçkırıyordu, omda reflü vardı ve reflüden sürekli kısıyordu ondan dolayı da hıçkırıyormuş. Küçük kızomda reflü gibi değil ama arada sanırım çok emiyor, o zaman gögszlasını çıkarırken onu da hıçkırık tutuyor. Mide genişliyor da diyorlar ama benim gözlemlediğim çok hıçkırıyorsa reflü belirtisidir. Doktorumuz yarım çay kaşığı su veeebilirsin dedi, ya da emziriyorum tekrar. Ama emzirimce bida kusuyor😂