Momsbabyy 20 aylık kızım her ağladığında öğürerek kusuyor Huy edindiğini düşünüyorum, bunun önüne nasıl geçebilirim yaşayan başına gelen var mı çok yoruldum haftalardır 😪😪
Erkengelenmucizem Momsbabyy malesef canım bı yolu yok kızım iki yaşında hala devam ediyor doktor alışkanlık haline getirmiş artık dedi
cicek10 Momsbabyy Yeğenim var 9 yaşında bebekliğinden beri ağlayınca kusuyor hala onunki biraz savunma mekanizması oldu artık annesi kızınca ağlıyordu sonra kızmasın diye de kendini kusturuyordu Öyle kaldı artık onda
35Talya27 Merhaba benim kızımda 22 aylık aynı durumdayız bilerek yaptığını düşünüyorum ağlarken resmen kendini zorluyor ve sonu kusma ile bitiyor maalesef. Geçici bir süreç olduğunu düşünüyorum üstüne gitmiyorum inşallah düzelirler
Momsbabyy 35Talya27 Çok üzülüyorum bu duruma haftalardır ne zaman geçecek acaba😪 Doktora götürsem mi diye düşünüyorum faydası olur mu acaba sizce🤦🏻♀️
Elfylmzkk Kuzenim de oyleydi. Kendini sıkmaktan oluyor. Ve zamanla kendisi bırakıyor ypmayı. Unutacaktır. Endişelenmeyin
Pcoslubiranne Momsbabyy benim kuzenimde öyleydi.Aşiya gidiyordu annesi agladigi icin hemen kusuyordu.Cok bagirdigi için bogazi tahris olup kusuyorlar.Benim oglum da öksürürken kusar hep.
endlesslove Momsbabyy 2.5 yaşında kızım aynısını yapıyor çok ağladığında oluyor ama önüne geçemedşm henüz dikkatini dağıtmaya çalışıyorum ama asla dağılmıyor
Mucizemsin21 Momsbabyy bizim yeğen küçükken aynıydı şimdi 10 yaşında ağladığında hala kusuyor kardeşi 4 yaşında oda aynı her ağladıklarında kusuyorlar😏 ama sağlıklarında bişey yok çok şükür