Mirve0109 @[silindi] bizim abduksıyon cıhazıyla sol bacak duzeldi ama sağ bacak duzelmıyor sağ ve sol acılarıda aynıydı oysaki. 9 bucuk aylık bebegım
Eliztosum_ [silindi] biz her 20 günde bir röntgen çekiniyoruz insallah bu son olur daha 22 gun var bu kez
Lehrerinn Aysktr benim kızımında sol bacak 57 çıktı 1. Ayda. Çift bez takabilirsin demişti.ben takıyorum her gün.çok korkuyorum 3. Ayda tekrar bakıcaz demişlerdi. 10 gün sonra kontrolü var inşallah bizim de geçmiştir sizinki gibi🙏🏻
ilkgozbebegim Bizde pavlik bandaj kullanıyoruz bi ay taktik sağ düzelmiş ama solda var daha ınş ameliyat siz geçer die dua ediyorum
Esracik Mirve0109 ne kadar sürdü düzelmesi. Bizde şuan 2 aylığız ve sol kalçasında beta 60 derece çıktı. Doktor 3 bez bağla 15 gün sonra kontrole gel bakalım dedi.
Mirve0109 Esracik 9-10 ayı buldu ama tabıkı butun bebekler aynı degıldır sızınkı ınsallah daha kısa sürede toparlar