Aysktr 2 aylikken 1 ay cift bez kullandık sağ bacakta var degerlerimiz cok olmamasina, cok dikkat etmeme rağmen düzelmedi hatta daha artti ve ustelik görünür de bisey Gozukmuyo. 5 aylığız 3 ayliktan beri pavlik bandaj kullanıyoruz ve hala düzelmedi ki düşünün degerlerimiz cok fazla da yoktu. 1 ay daha takicaz 6 aya kadar hala duzelmediyse alçıya alıcaklar. Valla pisigi cok hakli bi sebep olarak görmedim ama insallah düzelmiştir kusura bakmayin ama ne cektigimizi bi allah biliyo bu durumlara gelmenizi istemedigim icin söylüyorum