Kızlar selamlar 🥰 5 haftalık gebeyim. Sol kasığım da çok hafif ağrı oluyor nedeni ne olabilir sizce? Bir kızım var 2 yaşında. Sezeryen ile doğum yaptım bununla alakalı Olabilir mi acaba? Bilgisi olan cevaplayabilir mi? Yarın doktoruma görünsem mi bilmiyorum. Bundan önce kimyasal gebelik geçirdim. Bu gebeliğimde geçen salı kontrole gittim keseyi gördü doktorum bu arada. 3 hafta sonra gel kal atışı için dedi..