merhaba anneler biliyorum çok bezle ilgili post açılıyor ama ben sürekli bez değiştiriyorum ne aldıysam sızdırdı bi molfix sızdırmıyodu o da çok kalın ve pişik yaptı sleepy de sürekli iz kızarıklık yapıyor en son sleepy natural aldım çok yumuşak pişikte yapmıyor ama sürekli sızdırıyor bugun 3. kez üstünü değiştirdim çok kötü sızdırmayan ve güzel memnun kaldığınız bez söyler misiniz prima kullan diyen var ama fiyat olarak bana uygun değil söylemek istedim şimdiden teşekkürler :)