Kızlar selam. Bu saatte doktorumuza ulaşmamız mümkün değil, bunun için yazıyorum.
Kızım ateşlendi bir anda. Okula başladı bu hafta, o yüzden muhtemelen. Asla şurup vs içmez, direk kusar. En son bir kaç ay önce ateşlenmişti. Şimdi yine.
3 yaşında ki cocuklara fitil verirken aynı anda 1den fazla verebiliyor muyuz bilenler, hatırlayanlar var mı? 1,5 ya da 2 diye hatırlıyorum ama asla emin değilim 🥺
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 🙏🏼
İyi geceler…