Bilge60 uyku eğitimi dediğimiz şey, rutin uygulayıp (duş aldırmak vs) sora güzelce emzirip karnını doyurup bebeği yatağına beşiğine koyup, pış pış yapıp sakinleştirerek ve o uyuyana kadar odadan ayrılmayarak verilen bir eğitimdir.yani ücretli uyku eğitimi verdirecek kişi de 3 aşağı 5 yukarı bunları söyleyecek size.ben kendim verdim eğitimini, bu saydıklarımı yaparak.şu an 1 yaşında desteksiz uyuyor.uyku saatlerini de düzene koydum.akşam en geç 8 de uyur,sabah 8 buçukta uyanır,gece emmesini de bıraktırdım.6 aydan itibaren isteğe bağlı bırakabilirsiniz gece emmesini.bu süreçte, onunla aynı odada uyumanız da önemli.gündüzleri bol bol onun odasında vakit geçirmeniz önemli,odasına alışması açısından.ve bir de uyku arkadaşı olması lazım.uyuması için beşiğine koyduğunuzda elini emiyorsa,emzik verin,sadece uyku geçişlerinde kullanmak için çok işe yarar. ( ama 1 yaşa kadar emzik emebilir sadece) emzik emmeyip,parmak emerse müdahale etmeyin, bırakın emsin,aç olduğu için değil,refleks olduğu için yapar o hafeketi. Vs vs vs. Yani uyku eğitimi dediğimiz şey bu yani, para vermenize gerek yok.