Oglumda süt alerjısı var malesef bu mamayı içer diye fazla aldım ama bunu da içmedi içen bebekler varsa sarıyorum piyasada cok zor bulunan bı mama ama alerjık bebeklerin severek içtigi tek mama benım oglum malesef ki içmedi zaten cok mız mız bi bebek o yüzden elimde 3 paket kapalı 1 paket dun actıgım mama var satiyorumm