Eslemgunarli51 Sorum şu kızlar bebek saçlarım çok aşırı vardı anlımda saçlarım kıvırcık anten gibi dikiliyordu bende ağda ile aldım sonrası nasıl çıkar biraz kötü oldu erkek saçı gibi çıkmaz değil mi bilgisi olan yada ağda ile alan var mı
Deterjanhanim Eslemgunarli51 o bebek saçlarını bende almıştım ağda ile. Benim saçlarım kıvırcık değil düz. Aynı şekilde çıktı yine değişik olmadı. Ama çıkana kadar bı tuhaf oldum ya
Budageceryahu Deletedmom_109 haha bende sizin gibi anladim ama bebegin degil kendi saclarindan bahsediyor🙂
Med Eslemgunarli51 diken diken oluyor çıkarken uzayınca normale dönüyor,bende yemiştim öyle bir halt 😬 bir daha deneme (pişmanım)
BalarisiYusra Deletedmom_109 kendi bebek saçları hani ön tarafımızda çıkıyorlar ya küçük küçük onu diyor 😅
Med Eslemgunarli51 ilk cikarken nokta nokta oluyor düzelmiyor uzadıkça, çok dert etme, bandana takmıştım ben, öyle yaparsın.
Deletedmom_109 Deterjanhanim ya şok içinde okuyorum yorumları ben alıyorum falan yazmışlar tansiyonum düştü 😁😁😁😁