Elaannesi çok geçmiş olsun.benim bebeğiminde 2-3 gözlerinden attı çapaklandı kurudu ılık suyla sabahları temizliyordum, iltihapı gözden atıyorsa vücutta kalmaz ateş yapmaz iyi olur demişlerdi çevremdeki tecrübeli büyükle. Bizde kısa sürünce doktora götürmemiştik soğuk algınlığı ilacıyla atlatmıştık o rahatsızlığını.. gözden,kakadan ya da kusarak bir şekilde çıkarsın iltihabı vücuttan atsın iyi olur demişlerdi ne kadar doğru bilemiyorum ama bunu ben duyunca rahatlamıştım🙈