Kızlar hayırlı geceler. Doğum yapalı 11 ay 10 gün oldu. Doğumdan sonra ilk defa 10. Ayda adet gördüm. Fakat bu ay tekrar adet görmedim yani 9 gün gecikti gösteriyor uygulama. Sizce bu normal midir ? Sonuç olarak doğumdan 10 ay sonra adet gördüm. Bir düzensizlik olabilir diye düşünüyorum. Başına gelen var mı acaba hamilelik ihtimalini şu an için düşünmek istemiyorum. Cevaplarsanız sevinirim.